2015. május 3., vasárnap

NOTD - Anyák napi manikűr

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom milyen a körmöm ma, anyák napján.

Minden nap nagyjából 20-szor mondom anyumnak, hogy nagyon szeretem, így arra gondoltam a körmömre is ezt fogom felfesteni, de természetesen angolul. Gondoltam, hátha még valaki ma reggel megcsinálja, vagy tovább fejleszti, úgyhogy mutatom is.

Amit használtam hozzá:
- Vollaré DaVinci 95
- French Collection 03
- Aden 48
-Essence Sealing Top Coat

A felirathoz : Lora Black és Maybelline Colorama 210 Red Grained (ezeket nem fotóztam be)

Minden körmömet lealapoztam, lefestettem a DaVinci lakkal, felfestettem a gyűrűs és középső ujjamra a feliratot, a többire orgona virágokat festettem, majd az egészet lekentem az Essence fedőlakkal.







A minta nem lett tökéletes, mert az m betűk nem egyformák, de ezt nézzétek el nekem,

Minden kedves anyukának, nagymamának, dédnagymamának nagyon boldog anyák napját kívánok, hiszen mindegyikőjük megérdemli.

Ti mit szoktatok anyák napjára adni? Nektek tetszik ez a mani?


Üdv: allaboutnails

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése