2015. július 9., csütörtök

Essence lakkjaim 3.

Sziasztok lányok!

A mai bejegyzésben a harmadik részét láthatjátok az Essence lakkjaim bemutatásának. Az elsőt ITT, a második részt pedig ITT találjátok.


Essence Colour&Go 173 over the rainbow

Lilás-kékes árnyalata van, de különböző szögekben, hol a kék-, hol a rózsaszín mikrocsillámok tűnnek elő, amitől olyan mintha gázolaj lenne a felszínén.  Két vékony réteg kell a teljes fedéshez, ami gyorsan szárad és a lekerekített ecsetének köszönhetően könnyű felvinni. 3 nap után már pattogott a vége, a negyedik napon már borzasztó igénytelenül nézett ki, így lehúztam (fura, de van hogy egészben lejött...lemosó nélkül..) . A Rossmannban volt megvehető, 550Ft-ért, de mivel kimenő termék, már csak kiárúsításon lehet beszerezni, vagy ahogy én tettem OLX-en. :) Itt 200Ft-ért vettem. A képeken sajnos nem igazán látszódik a rózsaszínes csillogás.










Updated photos:







  Essence Colour&Go Sparkle Sand Effect 156 me&my lover

Az üvegben piros homoklakknak néz ki amiben arany csillámok vannak. Körmökön pedig egy sötét rózsaszínes-pirosas árnyalatú homoklakk ( :D) amiben rózsaszín csillámok kaptak helyet, de azért még egy picit látszódnak az arany csillámok. Nem is kell mondanom, teljesen beleszerettem. Az ecsete lekerekített, nagyon könnyű eloszlatni a lakkot rajta. Egy rétegben is egész jól fed, de sokkal világosabb mint az üvegben látszik ezért felkentem még egy réteget.
Gyorsan szárad, de a harmadik napon már pattogott. 200 Ft-ért vettem.












Nektek megvan valamelyik?
Üdv: allaboutnails

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése