2015. július 31., péntek

Lakkteszt - Charm Limit Glow In The Dark 01

Sziasztok lányok!

A mai bejegyzésben egy világítós lakkot hoztam, amiről már valószínűleg halottatok.


Egyik körömlakktúrámon találtam rá egy vegyesboltban és nagyon örültem, hiszen már sokat olvastam róla Mannánál. Ez hasznos is volt, mert írta, hogy pl a kéknek nincs teljesen kék színe sötétben, így csak az átlátszót vettem meg, de még mindig csodálkozom, hogy csak 250 (!!!) Ft volt 16 ml, amikor pl az essences azt hiszem 8 ml és 500-650 Ft (jó, persze a minőség, de hát akkor is).

Annyira örültem neki, hogy azonnal rákentem a manimra, hiszen nincs semmi színe. Közepesen sűrű és közepesen szárad. Az első réteget száradás közben feltöltöttem, de nem találtam elég erősnek ezért még egy réteget kentem fel. Kb. 10 perc alatt szépen megszáradt annyira, hogy nem kenődött el. 5 perc töltés után egész éjszaka világít.

Miután feltöltöttem megnéztem, hogy muzsikál sötétben, és nagy meglepődésemre olyan volt mintha a csillagos égboltot nézném. Ez a képeken annyira nem látszódik, szerintem bubis lett és azért ilyen, de wow nagyon tetszik! A tartósságát nemtudom megítélni, hiszen kb 4 réteg lakk volt alatta.

A képeken csak kicsit látszik, de a valóságban sokkal erősebben világít.











Nektek van ilyen lakkotok? Esetleg más márkától?
Üdv: allaboutnails

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése