2015. augusztus 17., hétfő

Lakkteszt - Lovely Ibiza Nr.1.

Sziasztok lányok!

A mai posztban egy Lovely lakkot hoztam lakktesztre.

Ismét egy óriási haulos bejegyzéssel jöttem, remélem még nem unjátok mert még rengeteget tervezek.

Szóval a lakkról:
Kihúzószínű, neonsárga homoklakknak ígérkezik a csomagolás alapján. ebből minden stimmel, csak a homokhatása elég gyenge én jobban szeretem a textúráltabb lakkokat. Hamár a csomagolásnál tartunk, rávan írva, hogy csak műkörömre használható.... nekem semmi bajom nem lett tőle, de azért nemtúl sűrűn fogom használni. Nagyon megszenvedtem a felkenésével, nagyon sűrű lakk. Két rétegben használtam, de elég lassan száradt és ez az eredményen is látszik. Az ecsete hosszúkás, lapított és egyenesre vágott. Sajnos a színével még nem sikerült megbarátkoznom, gondolkozok a sorsán. Három napig volt ,,tartós" a negyedik nap reggel nagyon csúnyán elkezdett pattogni. Na és a lemosás...... egy full csillámos lakkot könnyebb leszedni mint ezt.... a végén már kapartam a körmömről, annyira nem jött le.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése