2015. augusztus 31., hétfő

NOTD - Belgium

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben egy belga zászlós manikűrt hoztam.

Minden nyáron megyünk Belgiumba, illetve Brüsszelbe, mert meglátogatjuk az ott élő családtagjainkat. Nagyon szeretem a város hangulatát, a belga csokit és a sültkrumplit. Nagyon egyszerű manikűrt gondoltam ki , hiszen mi sem jellemzi jobban Belgiumot, mint a zászlaja, az egyik nevezetessége, az Atomium és az Euró jele a €. Ezt a három elemet akartam megjeleníteni a maniban is, de Murphy, hogy a fehér Moyra lakkom besűrűsödött és ecsetet sem vittem.
 No mindegy, egyszerűsítettem és csak a zászlót tettem a középpontba. Három részre osztottam minden körmömet, így négy körmös zászló készült.
(A mutatóujjam körme vissza van ragasztva a kép kedvéért, de nem egyszerű művelet, valamint a már említett lakk besűrűsödött, de nem volt más, ezt kellett használnom, így nézzétek el nekem a hibákat rajtuk.)





Ti milyen országban voltatok ezen a nyáron?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése