2015. szeptember 11., péntek

Körömlakk TAG

Sziasztok lányok!
A mai alkalommal egy körömlakk taget hoztam. 

Már többször felmerült bennem a gondolat, hogy kereshetnék egy tag-et, amit kitöltök, de valahogy mindig elfelejtettem. Most viszont van egy kis időm, ugyanis sikeresen lebetegedtem, persze mindig akkor amikor fontos lenne, hogy ottlegyek órán.....na mindegy, inkább örülök az ,,időmnek" és nem folytatom a felesleges dolgok leírását.

Szóval akkor lássuk is a tag-et!

1. Mi a kedvenc fedőlakkod/alaplakkod?

Itt nagyon nagy kedvenceket nemtudok mondani, mert általában mindig egy újat próbálok ki. Alaplakkból próbáltam már egy Paris Collection-ös(ismeretlen márka) lakkot, az nagyon tetszett amíg be nem sűrűsödött és ki nem folyt......, de most a Miss Sporty 5in1 alaplakkot használom és teljesen megfelel.
Fedőlakkból gyorsan száradása miatt szeretett NYC-s Expert Last-ot szeretem, a Catrice Gel Like Top Coat-ot a manik hosszantartósságát megnöveléséért szeretem (igen ez egy értelmes mondat akart lenni :D ) Az Essences pedig nem nagy szám, de teljesen megfelel.









2. Mi a kedvenc kéz/körömápoló készítményed?

Kézápolóként nagyon szeretem a YR Repair Lotion-jeit, mert finom az illatuk és jól hidratálnak. Körömápolként pedig az olivaolajat említeném a rengeteg hasznos körömre gyakorolt hatása miatt.

3. Glitter vagy matt?

Inkább a glittert mondanám, mert a matt lakkok nemtúl tartósak, ha ugye nem kenünk rájuk fedőlakkot, de a krém és homokfinishű lakkokat jobban preferálom.

4. Mi az aktuális körömlakk szerelmed?
Nem kifejezetten értem, hogy itt meglévő vagy nem meglévő lakkot kell-e írni, de azért írok mindkettőből egyet. Meglévőből az Essence Hidden Stories 02 enchantad by hint of mint, nem meglévőből pedig ez vagy ez a Fraken Polish by Akane lakk. Ja és az összes holooooo lakk <3 <3.


5. Melyik a kedvenc márkád?

Az Essence viszi a prímet nálam, mert szépek a színek, egész gyorsan száradnak és elérhető áron vannak. Említeném még a Golden Rose-t is. mert nagyon nagy a választék és a lakkok is jók.





6. Mi a kedvenc lilád?

Egyértelműen az Aden 48-as lakkját mondanám, fantasztikus színe van.


7. Mi a kedvenc rózsaszíned?

Nem vagyok egy nagy rózsaszín rajongó, de az Essence Colour&Go Sparke Sand Effect 182 hello rosy lakkja egy tökéletes döntés volt, amikor megvettem. Bővebben itt írtam róla.


8. Mi a kedvenc pirosad?

Bár a piros a kedvenc színem, a körmömön nem nagyon hordom, de a Maybelline Colorama 210-es lakkja tökéletesnek bizonyult nail artokhoz. Tudom, hogy nem kifejezettem piros, de a Rival de Loop #02 Waldbeere lakkja nagyon kedvelt lakkom lett és az illata is csodás. Az Essence C&G Sparkle Sand Effect 156 me&my lover lakkja is nagy kedvencem.



Mi a kedvenc kéked?
Körömlakkból talán kék van a legtöbb, így nehéz választani. Két lakkot sikerült végül kiválasztani: az Essence Colour&Go 158 if i were a boy-t és a Golden Rose Rich Color 62-esét. Teljes imádat *-*

























10. Mi a kedvenc zölded?

Az Essence Colour&Go 138 l.o.l. , a Miss Sporty 060 és a BarryM Nail Paint Olive. Egyébként nem vagyok egy nagy zöld rajongó (mármint körmön), de ezek, a különlegesebb színek azért meg tudnak fogni.



























11. Mi a kedvenc téli lakkod?

Itt a Golden Rose Jolly Jewels lakkja kap helyet, mert emlékeztet a mákos-meggyes bejglire.



12. Mi a kedvenc nyári lakkod?

A Golden Rose Rich Color 74-es lakkja a kék eget és a vizet idézi, így tökéletes nyári lakk.

13. Mi a kedvenc tavaszi lakkod?

Itt nem akarok egy pontos lakkot említeni, mert a pasztell színeket ilyenkor sokat szoktam viselni ( na meg minden más színt is bármikor :D )

14. Mi a kedvenc őszi lakkod?

Az Essence Hello Autumn Effect Thermo 04 keep calm&go for a walk, amiről nemrég volt bejegyzés.



15. Hány darab körömlakkod van?

88 ami kb mindegyik használható (van pár kivétel), plusz 6 ami eladó és 9 picike, egy amiben már csak pár csepp van és egy aminek nincs ecsete és nem valami minőségi (próbálgatásra szoktam használni) : 107, de én csak a 88-at számítom ,,igazinak".


Ez még egy régebben készült kép volt.


Ez pedig a legújabb, de egy lakk nincs még rajta.

16. Szereted a repedező körömlakkot?

Van belőle 2 is, egy Essences zöld csillogós, na azt nem szeretem, de a Miss Sporty-s feketét igen.


17. Milyen márkájú volt az első körörmlakkod, hány éves voltál akkor?

Hogy milyen márkájú volt arról fogalmam sincs, de arra emlékszem, hogy piros volt (az ecsete még mindig megvan :) ). Elég hamar, olyan 4-5 éves lehettem (én már kiskoromban is rajongó voltam :D )

18. Melyik szín áll tőled legtávolabb?

A sötétbarna. Egy darab van, az is csak nail art miatt.

19. Melyik szín áll hozzád legközelebb?

A kék, a fehér és a burgundi.

20. Mi van a körmödön most? 

Az Essence Hello Autumn Thermo Effect 04 keep calm&go for a walk.



Remélem tetszett ez a tag és ti is kitöltitek!
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés: