2015. szeptember 16., szerda

Lakkteszt - BarryM GNP 23 Olive


Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben ahogy a címben is olvastátok egy BarryM lakkról lesz szó.

Gondolom már kívülről fújjátok, hogy óriási haul..... na igen szóval ez is onnan van. Ez az első BarryM lakkom, az ára miatt (1800 Ft) egy igazán minőségi lakkra számítottam, de nem is csalódtam. (Adélnál olvastam, hogy jó velük nyomdázni, de ugye én ezt még nemtudom kihasználni.)

Az ecsete nagyon vékony, ezáltal precízen lehet vele dolozni, de minimum 2x bele kell mártani az ecsetet a festékbe, hogy elég legyen. A színébe beleszerettem, nagyon őszies, tökéletes nail art alap. Első rétegben nagyon csíkoz 2 rétegben már megfelelően fed, elég folyós, ezért vigyázni kell vele. Gyorsan szárad és fényes lesz a végeredmény, de azért még kell rá a fedőlakk. Nekem 7 napig hibátlanul volt a körmömön, miss sporty alappal és essence fedővel.










Nektek beváltak a BarryM lakkjai?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése