2015. szeptember 7., hétfő

Lakkteszt - Essence Hello Autumn 04 keep calm&go for a walk


Sziasztok lányok!

A mai posztban egy tavaly kiadott Essence lakkot hoztam, ami mily meglepő, az óriási haulból van.Tavaly ilyenkor nézegettem ezt a lakkot, de nem vettem meg, mert túl drágának találtam. Aztán benne volt ebben a csomagban és így végül hozzám került. Nem akarok nagyon spoilerezni, de azthiszem megtaláltam a tökéletes barackszínű lakkot.

Nevéből adódóan, mikor kentem volna fel, ha nem az ősz első napjára.

Már az üvegen keresztül látva is éreztem, hogy ez bizony jó lesz, még KrémMánián is jó vélemények vannak róla. Az ecsete nem a legszuperebb, nincsen lekerekítve, így ügyeskedni kell vele. Első rétegben csíkoz, másodikban itt-ott még átsejlik a körmöm, így három réteget kentem fel, de mivel vékonyan is lehet kenni és egész gyorsan szárad kárpótol ezért. Gyönyörű fényes lett, csak azért használtam fedőlakkot, hogy tartósabb legyen. No de hamár a tartósságnál járunk, 6 napig volt a körmömön, nagy meglepeésemre, ugyanis az Essence lakkok nem a tartósságukról híresek. A fedőlakk is Essences (Sealing Top Coat) , de lehet, hogy a Miss Sporty 5in1 alaplakkja növelt ennyit a tartósságán. A színét imádom, a tökéletes barackszín nekem, ezekívül a különlegessége az, hogy ez egy thermo lakk, ami annyit tesz, hogy ha hideg van/hidegbe rakjuk a körmünk besötétedik, melegre világosodik. Mivel a befotózáskor meleg volt, a hideg verziót fotóztam, hisz ez a látványosabb.

Összeségében nagyon tetszik ez a lakk, akár magában, akár nail art alapnak is tökéletes.

Az első képen az általános állapot, a másodikon csak a mutatóujjamat mártottam hideg vízbe, a harmadikon az összeset.

*frissített és régi képek*




Egyébként most ahogy nézem ez az 50. bejegyzés :)

Ti szeretitek a thermo lakkokat?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Na,most nagyon irigyellek :D engem most ért el a thermo láz, de sehol nem találok elérhető áron(webshopon sem). A born prettyn láttam eddig,de én inkább az utánvétet támogatom,szóval felejtős. :( amúgy gyönyörű lakk,a színe is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mannánál ( azt hiszem nála :D ) mintha olvastam volna, hogy fodrászkellékesnél lehet kapni. Szerintem is gyönyörű színe van :)

      Törlés