2015. október 21., szerda

Lakkteszt - TheBodyShop Colour Crush 230 Apricot Kiss

Sziaszok lányok!
A mai posztban egy TBS-os lakkot hoztam.

Lassan egyre több óriás haulos lakk tesztjét hoztam már (így tuti kívülről fújjátok, hogy óriás haul) ez is onnan van.

Szerintem mindenki ismeri a TheBodyShop tesradírokat, testvajakat és tusfürdőket. Ennek a lakknak kapcsán számomra kiderült, hogy körömlakkjaik is vannak. Az egyik oldalon 24 színről olvastam, de nem tudom itthon ebből hány színt árulnak. Különlegessége, hogy 100%-ban vegán. Az ára igen borsos, 2290Ft. A lakk, ami a tulajdonomban van, egy narancssárga lakk, krém finissel. Három réteg kell belőle, ami azért érdekes, ha az olcsóbb lakkok fedésével összehasonlítjuk. Ezzel persze nem azt mondom, hogy ez egy rossz lakk. Az ecsete nagyon egyenes, trükközni kell vele egy kicsit, hogy szép legyen az ív. Szép fényes az eredmény, ha nem nyúlunk bele, mert kicsit gyorsabban is száradhatna. Ha olvastátok valamelyik előző lakktesztes bejegyzésem, ott írtam, hogy a Miss Sporty 5in1 alaplakk miatt kb. minden lakkom egy hetet legalább kibír. Így nagyjából tartósságnak azt írhatom le, hogy hány nap után mostam le (6 nap).

Összeségében ez egy jó lakk, de biztos, hogy ennyi pénzért nem venném meg. (másodkézből vettem a körömlakkos csoportunkban, sok másik társával együtt)








Nektek van TBS lakkotok?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése