2015. október 28., szerda

Októberi szerzemények

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben az októberben vásárolt/kapott dolgokat.

Először is: valószínűleg észrevettétek, hogy változott egy kicsit a blog, remélem tetszik nektek is :)

Nem vettem túl sok mindent ebben a hónapban, de megmutatom, mert hátha novemberben anyi cucc jön össze, hogy túl sok lenne (magamat ismerve ez nem túl valszínű).

Az első kis részben az ebay-ről rendelt dolgokat mutatom meg, amik bár nem körmös cuccok, de gondoltam megmutatom, hiszen ez volt az első rendelésem az oldalról.


Átlátszó, ultra vékony telefontok


Ebben a bubifóliás csomagban érkezett, amit számomra meglepő módon beletudtak gyömöszölni a postaládánkba.

És még egy zacsiban is benne volt, belülről pedig egy szivaccsal is ki volt tömve. Két darabot rendeltünk, mert 270 Ft-ért sehol máshol nem lehet ilyet találni és inkább legyen kettő, mint egy. :D

Na és erre használom én :D

Totoros tolltartó, vagy nesszeszer

Ezt az egyik barátnőm szülinapjára rendeltük, aki nagyon szereti a Totorot :)


Ez is bubifóliás csomagban érkezett....


és egy zacsiban volt benne, szintén belülről kitömve.


Nagyon-nagyon puha, minőségi kinézetű és szerintem állati cuki :)

Örülök, hogy végre rendelhettem az oldalról, körmös dolgokat is nézegettem, de visszafogtam magam. Rendben megérkeztek a dolgok, kb másfél-két hét alatt.

Most pedig az a két dolog, amit máshonnan szereztem: 

Aden 77

Egy arany színű lakk, arany csillámokkal, nagyon haszos lesz majd karácsonykor és egyéb nail artokhoz. Az egyik családtagomtól kaptam, így nemtudom, hogy hol vette.


Isana mandulás körömlakklemosó (acetonos)

Nagyon sokan szeretik ezt a lemosót, (Krémmánán is :D) ezért megvettem, hogy kipróbáljam nekem is működik-e. Én eddig az ,,Eszter" nevezetű lemosót használtam, nem gondoltam volna, hogy egy lakk ennyire könnyen is lemosható lehet. Amint elfogy a másik átváltok erre, csak azért nem a nagyobb flakonosat vettem, hogy ha esetleg nem válik be, se kelljen hónapokig szenvedni vele. De amint írtam nagyon bevált, így ha esetleg akciós lesz vagy elfogy ez, megveszem a nagyobbat.


Ti mit vettetek ebben a hónapban?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése