2015. november 18., szerda

Lakkteszt - Essence Sparkle Sand Effect 163 Hey, nude!



Sziasztok lányok!
A mai posztban egy régebbi, már nem kapható Essence lakk tesztjét hoztam.

Tudom, hogy a tesztek egyik célja, hogy jelenleg kapható /új lakkokat bemutassunk, de ezt a lakkot eddig még nem próbáltam ki. Remélem azért tetszeni fog és akinek esetleg megvan, majd mosolyogva olvassa el magában nyugtázva, hogy ,,Ez a lakk nekem is megvan".


Ebből a kollekcióból két másik lakk is megvan, nagyon tetszik ez a homoklakk hatás. Az üveg a szokásos Colour&Go-s, az ecset lekerekített, a kedvenc formám. A lakk alapja halvány rózsaszín, ebben kapnak helyet kisebb és nagyobb hexagon alakú ezüst csillámok. Lámpafényben felfedezhető egy kis zöld és pink csillogás is, a benne lévő pelyheknek köszönhetően. A körmeimen egy réteg fölé egy felcsivacsozott réteg került, majd még egy réteg lakk. Tudom, hogy nem fedett teljesen, de mivel erre egy manikűr is készült, amit nemrég láthattatok is, nem akartam még két réteget felkenni, lehet, hogy több réteg után se lett volna tökéletes fedése. Közepesen szárad, vigyázni kell, hogy minden réteg megszáradjon, különben valami megsértheti akár órák múlva is. A tartósság max 4-5 nap fedő- illetve alaplakk nélkül, de alaplakkal nálam 6 napot kibír kopás nélkül.
Összeségében ez egy tökéletes havas-jeges lakk, ami a nude lakkok kedvelőinek szívébe is belophatja magát (én mindenevő vagyok, de ez a lakk is tetszik). A fedés probléma megoldására pedig érdemes egy hasonló színű/ fehér lakkot alákenni, így pár réteggel is elérhetjük a kívánt hatást.









Nektek megvan ez a lakk?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése