2015. november 9., hétfő

NOTD - Szövetminta


Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben egy őszi, bekucorodós manit hoztam.


Amikor ezt a manit kiagyaltam, biztos voltam benne, hogy kéket szeretnék, de sokáig nem tudtam, hogy milyen legyen a minta. Végül emellett a ,,tyúkláb" minta mellet döntöttem. 

Itt van egy kép erről a mintáról:



Először az alaplakkra két réteg Moyra Pastel Shades 602 lakkja került, majd erre a Golden Rose 62-esével (milyen jól összeillik a számuk :D ) és egy vékony ecsettel megfestettem a tyúklábakat. miután megszáradt, az egészet átkentem az Essence Sealing Top Coat-jával.

Nagyjából három alkalommal próbáltam meg újra és újra lefotózni, mert egyszerűen nem akarta mutatni a kontrasztot a két lakk között és nagyon halvány volt. Így végül van egy-két lámpafénynél készült kép, illetve egypár természetes fénnyel készült is.

Lámpafény:



 Természetes fény:




Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés: