2015. december 28., hétfő

Decemberi szerzemények


Sziasztok lányok!

A decembernek is vége van csütörtökön, így most a decemberben szerzett dolgokat mutatom meg. Sajnos nagyon gyorsan eltelt a hónap, vele együtt három ünnep (névnap, mikulás, karácsony) is így sokminden gyűlt össze, szóval hosszú bejegyzés lesz, rengeteg képpel. :)

Először is kezdeném a blog fő témájával a körömlakkokkal. Az első egy nagyon mélykék Cai Mo (?) lakk, amit osztálykarácsonyon kartam egy nagy tábla Oreos Milka (*-*) kíséretében, ami természetesen már elfogyott :D . A második és harmadik lakk két Rival de Loop darab, a lila holografikus csodát leárazva vettem a Rossmannban, a bordó, málna illatút pedig a bátyámtól kaptam (ez a lakk egyszer már megvan, de annyira jó, hogy nem bánom, hogy van belőle utánpótlás :D ) Az utolsó két lakk pedig egy átlátszó Vollaré DaVinci lakk, frankenezéshez és egy M (? maradjunk a nonamenél) márkájú, cimkéje szerint körömlakklemosó :D , bronzos darab, ezeket anyukámtól kaptam.


A körmös vonalat folytatva anyukám kiváltotta a dm-ben a Rimmeles neszeszert, így egy korral színű 60 seconds lakkal és egy Scandal Eyes szempillaspirállal is gazdagabb lettem.



Még mindig körmös ajándék, a névnapomra kapott MoYou The pro 08-as virágmintás lemeze és hozzá egy MdU nyomdalakk fekete színben. Nagyon-nagyon örülök nekik, mert eddig csak sóvárogva néztem a nyomdázott körmöket, de mostmár én is belevethetem magam a nyomdázás világába. 



A körmös témát befejezve még megemlítem a Noémitől nyert nyereményeimet is, erről bejegyzés is készült, amit itt tekinthettek meg.


Szerintem sokak számára ismerős a Tangle Teezer, amit karácsonyra kaptam meg. Nekem az eredeti verzió van meg, pink-fekete színben, amit ha jól tudom az Avonnál lehet megszerezni. Egyenlőre nagyon tetszik, mivel a kb derékig érő hajamat eddig egy óra volt kibontani hajmosás után, most pedig 5 perc(!!!) az egész.




A legtöbb tusfürdőm az Yves Rocher márkától van, ez a kaliforniai mandulás pedig a kedvencem, legszívesebben megenném. A Laurus szappan pedig érzékeny bőrre van, ugyanis télen mindig kijön az ekcémám (? minden valószínűség szerint az, de az biztos, hogy valamire allergiás vagyok és az váltja ezt ki) így bízom benne, hogy segít a kezemen.


Nagyon szeretem a párnákat, így nagyon örültem ezeknek (merthogy kettő van belőle) a párnáknak. Puha és illik az ágyneműmhöz, nem utolsó sorban pedig piros *-*.

A baglyokat is szeretem, így ez a kis pohár/gyertya alátét is dísze lett a szobámnak.


Sokszor csinálok kézzel készített dolgokat, így a Praktika magazin és a 2016-os szinezhető naptár is mosolyt csalt az arcomra. Fantasztikus ez a naptár, gyönyörű mandalákat színezhetünk ki.



Még mindig kézzel készített dolgokhoz kapcsolódóan, kaptam egy kitűző/nyaklánc/karkötő medál készítőt és egy karkötő készítőt, amiket apukám hozott Belgiumból.


Ilyenkor sokszor iszom teákat, így ezekből se szenvedek hiányt. A Milford Winter Delight tea a kedvencem, ha van rá lehetőségetek próbáljátok ki. Erre alternatívaként kaptam a Sir Morton teát, kiváncsi vagyok mennyire hasonlítanak. Cseresznyés teából kaptam kétfélét, egy rumosat, aminek semmi köze a rumhoz és egy csipkebogyóval párosítottat a Teaháztól. A Lipton marokkói mentás-fahéjas tea nem kapható itthon, így ez is Belgiumból van.


Folytatva a belgiumi ajándékokat, kaptam háromféle Meli mézzel készült finomságot, szeretem, hogy van ,,saját" márkám :D A Cha-cha nevezetű ostya apukám gyerekkori kedvenc édessége (igen, Belgiumban nőtt fel) a csoki pedig kihagyhatatlan, ha Belgiumról van szó.


Természetesen itthonról is vannak finomságaim: fekete csoki, fehér csoki, szaloncukor, nyalóka :D, fenyőmag, pisztácia és a kedvenc gyümölcsöm a licsi.


A 2015-ös naptár betelt, így erre is szükségem volt, ebbe szoktam a bejegyzések időpontjait írni. Nem mellesleg a mintája is nagyon tetszik :)


Végül, a fényképezőgép állvány, amivel ehhez a bejegyzéshez is készítettem a képeket. Ez egy Hama darab, a MediaMarkt-ból van, 21 centiig kihúzható és minden irányban forgatható. Szükséges volt, mert szeretnék minél jobb minőségű képeket készíteni és ehhez a stabilitás is fontos.


Ti mit kaptatok karácsonyra?
Üdv: Melcsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése