2015. december 14., hétfő

Lakkteszt - La Rose LongLasting Glassy Look 337


Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben egy szürke lakk tesztjét láthatjátok. 


Egyik nap rámjött, hogy nekem kell egy szürke lakk, így bementem egy kis százasba és szerencsémre egy akciós kosárkában megtaláltam 200Ft-ért. Jött is haza velem és most be is vetettem :D

Ez alakk a sötétszürkékhez tartozik és nincs benne semmilyen csillám. Az üveg körte alakú, de lapos, az ecset hosszú és vékony, de jól működik. Egy rétegben tökéletesen fed (!!), de már csak megszokásból is felkentem egy második réteget is. Nagyon gyorsan szárad, nagyon fényesre (a képeken fedőlakk nélkül láthatjátok, de hordás közben volt rajta fedőlakk) . Viaszonylag híg állagából adódóan nem hiszem, hogy ez a lakk megfelelő lenne nyomdázásra, bár pigmentáltságából kiindulva lehet, hogy érdemes lenne tenni vele egy próbát. Sajnos a tartóssága még a szokásos alaplakk+fedőlakk kombóval is kb 2 napig tartott (azért volt benne mézeskalács-sütés és 2 órás röpizés is), amikor megpattant a széle, így javítgatni kellett.

Összességében nagyon örülök, hogy megvettem, hiányozna a készletemből, ha nem lenne. Ár/érték arányban is megérte, az, hogy nem túl tartós pedig még egy ok, hogy új manikűrt csinálhassak :D







Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése