2015. december 18., péntek

Nyereményeim Noémitől


Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom, hogy mit nyertem Noémi játékán.

Mostanában, így karácsony környékén egyre több a nyereményjáték, én is jelentkeztem jópárra és nagy örömömre a Noémi által levezényelt játékot meg is nyertem. Igaz, hogy a bejegyésében nagyjából leírta mi van a csomagban, de gondoltam, hogy megmutatom a saját képeimmel és egy kicsit hosszabb leírással. Pár dolognál találtam ebayes és BPS-es linket, ha megtetszik valami, ott megtaláljátok


Editt del sol lakkok
Már amikor először megláttam ezt a két lakkot, emlékeztettek a Vollaré DaVinci lakkokéra, sejtésem szerint hasonló lehet a minőségük is, nem csak a csomagolásuk. A pirost már kipróbáltam, az kb két rétegben fed, a rózsaszínt még nem próbáltam, de olyan 2-3 rétegesre tippelem.


Water decals körömmatricák
Két ív volt acsomagban, egy pici arany négyzetes és egy fekete indás-virágos. Eddig még nem próbáltam ilyen matricákat, előbb-utóbb valószínűleg láthatjátok majd.


Kövecskék
Egy kis zacskóban vannak, márka stb nincs rajta. Szerintem elég egyértelmű mire kell használni, ilyen kicsik még nem voltak a készletemben, így ez mindenképpen hasznos. 


Vegyes szegecsek
Már régóta szeretnék ilyet, nagyon örülök, hogy mostmár van. Apró kör alakúak vannak benne, ezek neon színűek és négyzetek, amik különböző mintásak pl. van ami fehér alapon (van arany is) fekete ,,bocifoltos" és van ami zöld, piros, rózsaszín szineken fröcskölt mintájú. Ezeket is biztos, hogy használni fogom.


Angyalszárnyas gyűrűk
Ebből van arany és ezüst is, igaz, hogy állítható, de a gyűrűsujjamra még így is nagy. A középső ujjamra viszont jó, nagyon-nagyon tetszenek :D


BP-08 és BP-53 nyomdalemez
Ennek a két lemeznek örülök a legjobban, mivel ezek az első BPS nyomdalemezeim. Már sokat próbálkoztam velük, hogy milyen lakkokkal működnek jól, a BP-53-mal már csináltam is stamping decalst, úgyhogy, nagyon jól működnek :)


Ti nyertetek eddig nyereményjátékon?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése