2016. január 25., hétfő

BP-53 nyomdalemez teszt és tesztmanikűr


Sziasztok lányok!

Még decemberben nyertem Noémitől egy csomagot, amiben két nyomdalemez is lapult, ezek közül az egyiket mutatom most meg.

Ezen a lemezen virágminták találhatóak, amik szuperek stamping decals-hoz, mert vannak benne üres részek, amiket ki lehet tölteni. Viszonylag sekély a lemez, de őszintén szólva ez nekem jobban működik egyelőre, mint a MoYou lemezem, de gondolom ez azért van, mert nekem nem taknyos, hanem keményebb nyomdázóm van. Kicsit hígabb lakkokkal is jól működik, nem folyik szét a minta. mivel még tapasztalatlan vagyok a nyomdázásban inkább matricát csináltam belőle, mert nagyon ívelt a körmöm és attól féltem, hogy a szélén már nem lesz minta.

Összességében szuper ez a lemez, nagyon tetszik, hogy egybeminta van rajta és, hogy sok lakkal működik.

(Vigyázat sok kép következik!)








Ha megtetszett a lemez ITT megnézhetitek, jelenleg $2.09 dollárba kerül (eredetileg $2.99).

Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése