2016. január 27., szerda

Lakkteszt - Beauty UK Neon blue

Sziasztok lányok!

A pénteki lila Moyra lakk után most ismét egy kék lakkot hoztam. Eddig nem ismertem ezt a márkát, úgyhogy örültem, hogy egy új márkát próbálhatok ki. 

A lakk üvege henger alakú, az ecset nyele fekete műanyag. Az ecset vékony és hosszú, el lehet vele szórakozni mire elég mennyiséget vesz fel az ecset. A lakk színe egyértelműen kék, apró ezüst csillámokkal. Az állaga elég híg, ezért befolyik a körömágyhoz. Amint a képeken is látszódik valamennyire, eléggé csíkos lett (mármint nem a fedése, hanem a ,,csillámok" elhelyezkedése). Két rétegben fed, bár ezt az első réteg után még nem gondoltam volna. Gyorsan szárad, de azért azt a 10 percet érdemes megvárni, amíg nem csak a felülete szárad meg, hanem az alsóbb rétegek is, így nem lesz párnalenyomatos. 

Összességében egész jó lakk, de nem egy nagy szám, magamon nem is tetszik annyira. 









Ami ,,manikűrt" készítettem vele, nem akartam külön megmutatni, mert nem egy nagy szám, de azért ide berakok egypár képet.




Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése