2016. január 11., hétfő

NOTD - Totoro

Sziasztok lányok!


A múlthéten a Manikűrvadász bejegyzésben említettem, hogy annyira tetszett Michelle egyik manikűrje, hogy ezt is elkészítettem, ezt láthatjátok a mai bejegyzésben.
Még talán a novemberi szerzemények közt mutattam egy Totoros tolltartót, amit a barátnőm kapott szülinapjára. Az ő örömére (meg persze az enyémre is) készítettem el ezt a manikűrt (szerencsére tetszett is neki) .
Aki nem ismeri ezt a filmet, itt láthat egy képet róla:


Az alapszín egy kék Miss Sporty lakk, erre került akrilfestékkel a minta, Totoronak és a fehér kis állatkának (?) van egy fehér alapozása is, hogy a színek erőssebbek legyenek. Aki esetleg belevág egy ilyen aprólékos minta festésébe, előre szólok, hogy lesz pár óra amíg elkészül, úgyhogy türelmesnek kell lenni.

(a képek többféle fényben készültek és nem sajnáltam ki őket a bejegyzésből :) )

 






Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése