2016. február 10., szerda

Januári szerzemények

Sziasztok lányok!

 Már egy hónap eltelt ebből az évből, így most a januári szerzeményeimet mutatom meg.

A közelünkben van egy kis százas, ahol 150-ért adják darabját ezeknek a lakkoknak, így bementem és találtam egypár kincset. A szürke lakkba fehéret tervezek önteni, hogy legyen végre világosszürke lakkom. Nude-világosbarna lakkból sosem elég, ezüst lakkom pedig nemnagyon volt.


A Miss Sporty lehúzható alaplakkot az fb-s csoportban ajánlották, tervezek róla bejegyzést is készíteni, úgyhogy egyenlőre annyit, hogy jól működik.
Az Eveline lakkot is az fb-s csoport és Eleni ajánlására vettem meg akciósan.
A Claire's almaillatú csillagos-pelyhes lakkját a barátnőimtől kaptam szülinapomra *-* 
Az Avon lakkot szintén szülinapra kaptam :)


Az Isana lemosó akciós volt és a régi már a végét járja, így ezt is beszereztem. 
A kézkrémet szülinapomra kaptam, nagyon jó illata van, gyorsan beszívódik és jól hidratál, de sajnos limitált volt, így már nem kapható.


Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése