2016. február 3., szerda

Póló inspirálta manikűr

Sziasztok lányok!

Szerintem mindenkinek van egy pólója/ruhadarabja, amit nagyon szeret, és már várja, hogy mikor hordhatja újra. Nekem is van egy ilyen pólóm, mépedig egy fehér alapon kék csíkos, aminek az a különlegessége, hogy nem rövidujjú/háromnegyedes/hosszúujjú, hanem könyök fölé érő, de hosszabb mint a rövidujjú (remélem értitek :D ). Már régóta terveztem ez a manikűrt, de mindig halogattam, mert nem találtam olyan fehér lakkot, ami nem macera lenne (még mindig nem találtam, úgyhogy ötleteket várok megjegyzésben). Végül rászántam magam és elkészítettem a szülinapomra (január 25.). Először díszítőcsíkokkal akartam csinálni, hogy egyenes legyen a minta, de olyan sok munka lett volna, hogy inkább egy vékony ecsettel lefűző mappára készítettem el. Szerencsémre így még javítgatni is tudtam, szerintem egész egyenesek lettek a csíkok. Két Golden Rose és egy Essence lakkot használtam és a fehéret, ami dor márkájú. A fehér lakk miatt tényleg bocsi, valami katasztrófa....

Rengeteg kép következik, ebből látszik, hogy imádtam ezt a manit, az egyik kedvencem lett.












Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól néz ki,de a fehér lakk tényleg (ne haragudj)katasztrófa. Én azt hittem ez valami homok és sima lakk ötvözete,de akkor csak a kezelhetetlensége. Én két fehér lakkot ajánlok tiszta szívből,az avon gel finish iceberg white-ját és az essence the gel nail polish 33-as wild white ways-ját. Ők mind2-en két rétegesek,nincs velük különösebb probléma. :) (ha gondolod ezeket próbáld ki,bocsi ha kéretlen tanácsot adtam.) Amúgy nagyon tetszik a két középső ujjad. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, egyátalán nem haragszom, tényleg katasztrófa :( Köszönöm az ajánlást, szerintem az essencere benevezek. :D Örülök, hogy tetszik *-*

      Törlés