2016. március 2., szerda

Lakkteszt - Golden Rose Rich Color 135

Sziasztok lányok!

Életem első Naillandből vett lakkja két Golden Rose lakk volt és már akkor is nagyon szimpatikusak lettek. A mai bejegyzésben is egy GR lakkot mutatok meg, mégpedig egy nagyon sötét, már-már feketébe hajló tintakéket.

A lakkjaik üvege szerintem nagyon tetszetős, minőségi hatást kelt. Az ecset nagyon jó, ahogy a lakk állaga is. Az egyetlen problémám vele az, hogy ha egy rétegben kenem fel, akkor egy picit foltos lesz, ha kettőben, akkor meg feketének tűnik. Ezért nagyon ügyeskedni kell, hogy hogyan kenjük. 3-4 perc alatt megszárad és nem buborékosodik. Az egyik előző bejegyzésben már láthattátok rajtam, egy Pupa lakkal kiegészítve. Ott egy pár cseppet összekevertem átlátszó lakkal, így sheer tintet kapva kentem rá az említett Pupa lakkra, így a színe is látszódott.






Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése