2016. március 11., péntek

Lakkteszt - Max Factor Glossfinity 75 Flushed Rose

Sziasztok lányok!

Végre itt a tavasz, így gyakrabban veszem elő a rózsaszín lakkjaimat is. A mai bejegyzésben is egy ilyen lakkot mutatok  meg, mégpedig egy Max Factor darabot. 
  Szóval, mint ahogyan emítettem ez egy rózsaszín lakk, engem az eper belsejére emlékeztet. Van benne arany és pink shimmer is, de sajnos ezt nem sikerült lefotózni. Az üveg szögletes, hasonló, mint az ILNP lakkoké. Az ecsete fantasztikus, nagyon könnyű vele kialakítani az ívet a körömágynál. Két rétegben egész jól fed, de inkább három réteget érdemes felkenni, ami nem is jelent problémát, mert nagyon gyorsan megszárad. A képeken fedőlakk nélkül látható, és így is gyönyörű fényes. A színnel még nem barátkoztam meg teljesen, de ez valószínűleg azért van, mert túl sok sötét színt hordtam mostanában :)





Elkezdtem festegetni és ez lett belőle :) A mutatóujjamon a Crystal Nails G102 lakkja látható ( :D igen, ráfestettem a Max Factor lakkra :D )



Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése