2016. május 2., hétfő

Újrakenve - Miss Sporty Lasting Colour up to 10 Days 541

Sziasztok lányok!

Szerintem veletek is volt már olyan, hogy amikor először felkentetek egy lakkot, akkor nem tetszett, de amikor másodjára felkentétek, akkor már jobban/nagyon tetszett. Én is így vagyok ezzel a korall lakkal. 
A fedése még mindig hagy kivetnivalót maga után, ugyanis egy rétegben nagyon csíkoz, két rétegben is foltos, három rétegben is ügyeskedni kell, hogy ne legyenek átlátszóbb foltok. Nekem azt hiszem sikerült, és a száradással sem volt probléma. Annak ellenére, hogy több mint egy éves lakk, még mindig jó az állaga. 
A színével is teljesen kibékültem, szerintem jól áll a bőrtónusomhoz. Ezek szerint amikor először felkentem nem a lakkal volt probléma, hanem én voltam béna :D





Nektek volt ilyen élményetek egy lakkal?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Néha jót tesz a lakknak, ha kicsit áll :) Egy éves lakk az bőven jó, nekem van 3 éves is, ami remek állapotban van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nekem annál több is van, csak már használni nem nagyon lehet... :D

      Törlés