2016. június 2., csütörtök

Áprilisi - májusi szerzemények

Sziasztok lányok!

Ismét össszevontam két hónap szerzeményeit és még így sincs sok minden, azok is csak körömlakkok, de mindegy. Illetve vettem még egy 140 darabos Ombia vattakorong csomagot Katy videójának ajánlására, de az nincs befotózva, mert nem fért rá a képre :D Tényleg nem szöszöl 1-2 darab elég szokott lenni a lakk lemosáshoz :)




Március környékétől az Essence The Gel lakkok 450 Ft-ért kaphatóak és ennek alkalmából elkezdtem őket nézegetni és találtam is jópárat ami tetszik. Egyenlőre még csak négy darabbal büszkélkedhetek, de mindenképpen szeretném még felvásárolni a fél kollekciót :D A fehér wild white wayst már régebben vettem, ez még az előző szerzeményes bejegyzésben van benne. A gyönyörű világoslila a ,,a whisper of spring" nevet viseli, ennek ellenére még nem próbáltam ki, de ez lesz a következő amit felkenek. A babakék az itsy bitsy blue bikini nevet kapta,  ezt már láthattátok a fekete rózsás nyomdázott manimban átmenetben egy korall lakkal. A piszkosteal darab pedig a miss captain nevet viseli. Sok lakk van még a listámon: a serendipity mindenképp, vagy a you and me, vagy a love me like you do (vagy mindkettő :D ), az indigo to go és/vagy az amazed by you, a dream on (törtfehér !!!), az island hoppingon még gondolkozom, és az 1001 party nights is kívánságlistás, illetve a fekete black is back még lehet, hogy becsúszik, mert nincs normális egész körömre kenhető, nail art alapnak való feketém. Ne mondjátok, hogy megőrültem, tisztában vagyok vele :D Tervezek majd egy nagy posztot az eddig meglévőkről vagy külön külön, esetleg párosával mutatnám be őket bejegyzés(ek) formájában. 



Amikor bementem megvenni az itsy bitsy blue bikinit, akkor ott lapult az akciós kosárkában ez a Rimmel Colourfest rain rain go away lakk is, erről már készült teszt, amit ITT olvashattok el. Nem írnám le újra ugyanazt, de valami szuper ez a lakk, ha valahol találtok még, mindenképpen csapjatok le rá, ha tetszik a színe. 
Anyukám ismerősétől pedig ezt a szépséges teal Astor Fashion Studio lakkot kaptam aminek dark water blue az árnyalatneve. Ezt inkább nyár végére-őszre-télre tartogatom, de ki tudja, lehet, hogy hamarabb is találkozhattok vele.

Ti mit vásároltatok az utóbbi időben?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése