2016. június 22., szerda

Jungle nails

Sziasztok lányok!

Nem is olyan rég találtam egy terítőt, aminek nagyon megtetszett a mintája, így minél hamarabb a körmeimen szerettem volna látni. Így hát elővettem az akrilfestékeimet és az Essence beijos de brazil lakkjára elkezdtem pingálni. Mindig a legalsó levél/virág réteggel kezdtem, így ,,építgettem" fel a dzsungelemet. A mutató ujjamon a barnászöld eléggé beleolvadt a háttérbe (a többi körmömön is vannak ilyen bakik) és az előtte lévő levél sem kivehető annyira. A középső ujjammal dolgoztam a legtöbbet, a fekete itt sem látszódik, hogy a virág szirmainak végére szántam. A gyűrűsujjam tetszik még a legjobban, de a körmeim erős íve miatt a rózsaszín virág épphogy látható. A kisujjamon két sötétzöld levél hajlik egymásba, viszont az ívesség miatt olyan mintha az egész körmöm ilyen színű lenne. Szóval mindegyikkel van egy kis problémám, de elsőnek szerintem annyira nem olyan rossz... Legközelebb egy jobban elütő színt fogok választani és akkor talán jobban is fog tetszeni.




Nektek hogy megy a leveles/dzsungeles körmök festése?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés: