2016. június 17., péntek

Lakkteszt - Essence Colour&Go 170 beijos de brazil

Sziasztok lányok!

Elég vicces, hogy eddig nem sikerült elővenni ezt a lakkot, mert ez még az előző Essences szortiment része volt, ami hát nem most volt. Nem sokat lehet látni a körmömön zöld lakkokat, egyrészt, mert nem is nagyon van, másrészt, mert nem vagyok biztos benne, hogy jól állnak nekem. De ez most egy igazi fűzöld lakk. Két rétegben fed tökéletesen, szép fényes és normális a száradása (mint az összes többi általam próbált Essence C&G lakknál is).
Mint említettem, nem  vagyok biztos abban, hogy ez az én színem, így magában nem hiszem, de valami dzsungeles nail artnak jó alap lesz (hamarosan bejegyzés róla :) )





Ti hogy álltok a zöld lakkokkal?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, én fehér szirmú, sárga közepű virágokat festenék rá, de a dzsungel sem rossz ötlet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb olyat festek, mert a zöld növények nem látszódnak olyan jól :(

      Törlés