2016. július 6., szerda

Lakkteszt - Essence The Gel 33 wild white ways


Sziasztok lányok!

Megtalálni a tökéletes fehér lakkot egy életrevaló kihívás, hiszen megannyi buktatója lehet egy fehér lakknak: nem fed jól, nem szárad sose meg, csúnya lesz a felülete (esetleg a sok réteg miatt), túl híg, túl sűrű, annyira drága, hogy nem éri meg újabb üveget venni belőle, mert még a meglévővel is takarékoskodunk, és ez még csak egy pár lehetőség. Eddig két fehér lakkot próbáltam, egyik se volt a kritériumaimnak megfelelő. aztán több blogon, többek között Adél blogján is olvastam, hogy milyen jó ez a lakk, így pár hónappal ezelőtt megvettem, és azóta lelkesen használom. Szerepelt már a blogon színátmenet alapjaként, a pénteki posztban majd nail art alapszíneként is fog. Sajnos ebben a nagy melegben minden lakk bubisodik egy kicsit, ezért megpróbálok minél vékonyabb rétegeket használni, hátha akkor kevesebbszer lesz buborékos a lakkozásom. egy vékony rétegben még foltos, de két rétegben már tökéletesen fed. Nem ez a leggyorsabban száradó lakk, ezért én minimum fél órát szoktam egyhelyben ülni, hogy semmiképpen ne nyúljak bele. Sajnos ezek a lakkok kb. egy hónap után elkezdenek sűrűsödni, de nem annyira, hogy ne lennének még használhatóak. 
 Összességében én nagyon szeretem ezt a lakkot, ameddig kapható lesz, addig újra fogom venni, mert a 450 Ft-os árához képest jobban teljesít, mint például A Sally Hansen White On-ja. 





Nektek melyik a kedvenc fehér lakkotok?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. Nekem a Moyra és a Golden Rose fehérje van meg, de jobban szeretem a tarka lakkokat, ritkán használok alapnak fehéret, inkább nude vagy szürke színt szoktam, ha világosra vágyok. A sűrűsödés miatt annyira nem vagyok oda a The Gel lakkokért.

    VálaszTörlés