2016. augusztus 1., hétfő

Lakkteszt - Rimmel 60seconds 415 instyle coral

Sziasztok lányok!

Akik már egy ideje olvasnak, azok tudhatják, hogy nem vagyok egy nagy rózsaszín rajongó; a körmeimen még talán elviselem, de ruhában nem igazán. Ennek ellenére, a korallos és barackos árnyalatokat szeretem mindkét verzióban.A mai bejegyzés főszereplője egy elég sötét, de mégis korall lakk lesz. 
 Az üveg a szokásos Rimmel, az ecset lekerekített és egyszerű vele dolgozni. Állagra kívülről egy kicsit folyósabbra tippeltem volna, de annyira nem folyós, inkább sűrűbb (kb annyira, mint az Essence The Gel lakkok amikor kibontod őket).  Ebből kifolyólag nem szabad sokáig simogatni, mert az állaga ellenére gyorsan szárad. Egy rétegben még foltos, kettőben már majdnem jó, de még vannak kisebb foltok, így három réteget kentem fel. Lehet, hogy többen kellet volna várni a 10 percnél, vagy a nagy meleg miatt van, de egy kicsit buborékos lett.





Ti szeretitek a korall lakkokat?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Á, ebben a melegben rémes lakkozni, nekem az ecseten sűrűsödnek. Szép lakk, nekem is van pár korall lakkom, nyárra valók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az egyetlen Pupa lakkom ecsetén sűrűsödik. 😓

      Törlés