2016. szeptember 30., péntek

Lakkteszt - Essence The Gel 22 i love my blue jeans

Sziasztok lányok!

Miután a legutóbbi Essence The Gel kollekciós lakkról írtam tesztet, realizáltam, hogy van még kettő olyan lakk ettől a márkától, ami nyáron lett kifuttatva, de én nem írtam még róla. Szokás szerint ennek ellenére is megírtam a teszteket, remélem lesz olyan aki el is olvassa.
Mint már valószínűleg észrevettétek, imádom ezeket a lakkokat, és egyre nagyobb lesz a gyűjteményem belőle.
A blog indítása előtt egyértelműen a piros volt a kedvenc színem, de mostanra a kék vette át az uralmat, amit legjobban az támaszt alá, hogy a 120 körüli kollekcióm kb 20%-a kék lakkokból áll-szerintem ennek a színnek van a legtöbb árnyalata. (lilás, zöldes, piszkos stb.) Viszont ilyen sötétkék lakkom nem volt, így ,,kénytelen" voltam hazahozni magammal.  Nagyjából ugyanazt tudom elmondani róla, mint az eddig próbált társairól is. Egy rétegben is már majdnem jó, de ugye a második réteget csak nagyon ritkán hagyom ki, itt pedig szükség is volt rá. Mivel ez egy matt lakk elég gyorsan szárad, de a kisebb egyenetlenségeket/ hibákat nem tudjuk egy réteg fedőlakkal orvosolni, így én a következők tettem: a két színes réteg közé kentem egy átlátszót is, így sima felületre került a második réteg. (Ezt a középső- és gyűrűsujjamon tettem meg.) A kupakon egyértelműen matt feliratot olvashatunk, nem satin matt, vagy valami félmatt szerűséget, ennek ellenére nekem félmattra száradt. Nekem jobban tetszik fedőlakkal, de magában se rossz.





Fedőlakkal: 


Nektek hogy tetszik jobban?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. Nekem a fedőlakkos változat tetszik jobban. Sötétkék lakkom nekem is csak egy van, a Tristam az A-Englandtól, de inkább csak télen hordom vagy nyomdázok vele.

    VálaszTörlés