2016. szeptember 2., péntek

Lakkteszt - Rival de loop Petite Romance 03 l'amour toujour

Sziasztok lányok!

A legutóbbi Rossmann-túrám alkalmával az akciós kosárkában megpillantottam egy számomra ismeretlen kiadást a Rival de Loop kínálatából. Először azt hittem, hogy Lovely lakkok, hiszen az üveg majdnem ugyanolyan ennél a kiadásnál. Nagyon szép nude árnyalatokat láttam, nehéz is volt dönteni, végül egy barackos darabot választottam. Már csak otthon vettem észre, hogy a csomagolás szerint bőrhatást is kapunk. Én ebből egy matt felületre gondoltam volna, ehhez képest fényes és érdes felületű lett. A szín nagyon tetszik, viszont elég lassan szárad és furcsa ez a felület is. Nagyon ügyesen kell felkenni ahhoz, hogy egyenletes legyen, ráadásul három réteg kell belőle ahhoz, hogy teljesen fedjen. 
Összeségében a szín tetszik, viszont a finish (nem vagyok elájulva), a száradás, az állag és a fedés nem, de egy próbát megért.








Ti mit vártok egy bőrhatású lakktól?

Üdv: Melcsi

4 megjegyzés:

  1. Nekem nem tetszik ez a finish, de a színe jó.

    VálaszTörlés
  2. A bőrhatású lakkok sajnos ilyenek, önmagukban felkenve nekem nem is igazán tetszenek. Eddig két bőrhatású lakkra mondtam azt, hogy el vagyok ájulva tőlük, az egyik egy Essence fekete pelyhes, kígyóbőr hatású, a másik pedig egy Crystal Nails bordó...illetve a Moyrától is van szép bőrhatású lakkom, de az talán nem ér, mert szarvasbőr hatásúak az a kollekció.

    Ezek inkább lakkbőr hatásúak, rapcsos-fényesek, lehet, hogy azért nem húz annyira a szívem hozzájuk.

    Díszítéshez viszont nagyon jók a bőrlakkok, pontosabban alapként, mert olyan izgalmas, amikor a felület nem teljesen sima.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, valahogy nem győztek meg, de majd esetleg alapként kipróbálom. 😉

      Törlés