2016. november 16., szerda

Inspired by marionetnails

Sziasztok lányok!

Már elég régen lementettem ezt a képet @marionetnails Instagramjáról, mert nagyon tetszett és szerettem volna újraalkotni. Sajnos annyira nem sikerült jól, mint szerettem volna, de azért nem lett annyira szörnyű. Az alap a Barry M Olive volt, erre különböző színű akrilfestékekkel megfestettem a lombokat és a füvet, de a technika (tehát a higított akrilfestéket megpróbálom egy ecsettel felvarázsolni a körmömre) amit alkalmaztam nem volt túl eredményes, így olyan mint egy piros-fehér(oliva)-zöld zászló. arról nem is beszélve, hogy nem tudtam megfesteni normálisan az agancsát a szarvas(ok)nak. Fedőlakkot nem tettem rá, hiszen az eredeti képen sincs rajta fedőlakk. 



Ti hogyan festenétek meg ezt a hátteret?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés: