2016. november 18., péntek

Lakkteszt - Primark PS mint

Sziasztok lányok!

Még a belgiumi nyaralásunk alkalmával vettem ezt a lakkot a Primarkban, ha emlékeztek, volt egy másik szín is, amiről a tesztet itt találhatjátok meg. 
 Menta lakkokból sosem elég, és ez az a szín, amit egész évben képes vagyok viselni, hiszen tavasszal pasztelszín, nyáron mentafagyi, télen meg olyan havas/jeges hatást kelt. Az üveg aranyos, hasonlít a Nars lakkokéhoz (kép alapján), praktikus, mivel egymás mellé rakva kitölti a teret, nem lesznek nagy lyukak a lakkok között. Az ecsete is jól használható, kicsit vad, de lekerekített. Az állaga inkább sűrű, ezért gyorsan kell vele dolgozni, nem szabad sokat simogatni. Egy rétegben nagyon gyengén fed, két rétegben már majdnem jó, de vannak még sötétebb foltok rajta. Három rétegben tökéletes, nagyon szép fényes és gyorsan szárad.
 Szerintem egész jó kis lakkocska, a 450 Ft-os árát teljesen megérte, kiváncsi vagyok, hogy el fog-e kezdeni sűrűsödni pár hónap után.
  




Nektek melyik a kedvenc menta lakkotok?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. Remek árnyalat! Négy évszakos nálam is a menta, pont mint a rózsaszín. Gondolkodtam is, hogy jégvirágokat nyomdázok a menta lakkomra, Moyra, Avon és ILNP menta lakkom van, persze az ILNP a kedvenc.

    VálaszTörlés