2016. november 7., hétfő

Manikűrvadász 28.


Sziasztok lányok!

Ismét egy Manikűrvadász fordulóval jelentkezek, amiben nagy örömömre egy Katytól levadászott manikűrt alkothatok újra. A nyári bloggertalin találkoztam is vele (akkor is szuper volt a körme :) ). Egy virágos manikűrt alkottam újra tőle, nagyon tetszett a színösszeállítás, ez is egy Manikűrvadászos darab volt. A rózsaszín és a kék lakk is Golden Rose, a fehér és a fekete pedig akrilfesték. Elég egyszerű volt, de mutatós is.


Az én verzióm:



Nézzétek meg a többiek alkotásait is:

Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a manikűröd, örülök, hogy ezt vadásztad le! A virágokat egyébként teljes mértékben körömlakkal festettem meg, csak az eredeti, Dóra által festettben volt akrilfesték. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm 😉 Azért használtam akrilfestéket, mert könnyebb vele dolgozni 😃

      Törlés
    2. Mindenképp ki fogom most már próbálni én is. Jó díszítőecsetekre egyébként van tipped? :-)

      Törlés
    3. Én Piliscsabán egy hobbiboltban találtam 000-ás ecsetet, illetve ugye ebayen is rengeteg van.A Crystal Nails és a Moyra is árul ecseteket. 😉

      Törlés
  2. Szép mindegyik, vidám manikűrök.

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett! Nagyon tetszik ez a neon szín, amivel dolgoztál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ❤ Igazából nem teljesen neon, ha megnézed googlin, a golden Rose 07-et, akkor annyira nem kifejezetten neon. 😉 (csak a lámpa bezavar)

      Törlés