2016. december 31., szombat

Adventi kalendáriumom 2016

Sziasztok lányok!

Az előző pár évben már nem volt adventi kalendáriumom, mert a régi, amit még kiskorunkban használtunk kicsit szétjött, illetve a kis zsákocskákból pár leesett. Egy Pinterestes ötlet alapján, a wcpapír gurigákat becsomagoltam csomagolópapírba, majd behajtottam a két oldalukat és átkötöttem szalaggal. Kicsit későn eszméltem rá, hogy már december van, így időközben készítettem a kis csomagokat. Sajnos nem készült el mind a 24, de utólag már nem akartam elkészíteni, de a lényeget szerintem látni fogjátok. Egyébként a meglepetések egy részét én vettem, ezért nem írtam rájuk számokat, csak csukott szemmel húztam belőlük. Természetesen körömlakkok is voltak benne :)








Nektek volt ebben az évben adventi naptáratok?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. De jópofa :) Gyerekeknek volt csak csokis kalendárium, hihetetlen, hogy szerették nyitogatni. Régebben csináltam kis csomagocskákat is különböző édességekkel, az is jó volt.

    VálaszTörlés