2016. december 28., szerda

DIY mézeskalács testradír

Sziasztok lányok!

Sajnos beigazolódott a félelmem és nem hogy több, még kevesebb időm volt a blogra, ezáltal gyakorlatilag hetekig nem volt bejegyzés. Ez azt is eredményezi, hogy a tervezett sok-sok karácsonyi manikűr idén sajnos elmarad, mert általában annak is örültem, hogy egy egyszínű lakkal ki tudtam festeni. Ezt a bejegyzést is már rég meg kellett volna írnom, de csak most jutottam el idáig. De akkor lássuk is!
 Ha Pinteresten nézelődtök ajándékötletek után, szinte biztosan bele fogtok futni ebbe az ötletbe. Nem kell hozzá sok különleges dolog, és egész gyorsan el lehet készíteni. A receptet, ami alapján készítettem itt találjátok meg. Mivel már elmúlt karácsony, ezért inkább magatoknak tudjátok elkészíteni, vagy esetleg valakinek, akivel később ünnepeltek, de szülinapra is tökéletes.


Az eredeti receptben többféle fűszer van, én csak egy Speculoos fűszerkeveréket tettem, de ti nyugodtan használhattok mézeskalács-fűszerkeveréket is, vagy egyenként kimérhetitek a fűszereket. Kétféle cukor, illetve kókuszzsír is kell a testradírhoz.


Ebbe a tégelybe (All In Packaging) raktam bele a kész testradírt, pont belefért :)


Miután összekevertem minden összetevőt, egy magasfalú edényben kézi habverővel felhabosítottam. Ettől lesz jobban kenhető az állaga.


Így nézett ki, miután beleraktam a tégelybe. Mivel a kókuszzsír szobahőn folyékony állapotú, olyan, mintha olajjal kevertem volna össze a cukrot, de ha a hűtőből kivéve várok vele egy kicsit, egy kanállal szuperül lehet adagolni.

Ti szoktatok otthon kozmetikumokat kutyulni?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Ez de jól néz ki!!!
    Ah én sajnos lusta vagyok. Egyszer csináltam olíva-cukor radírt 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi 😉 nekem inkább az a bajom, hogy hamar romlanak, én meg mindig elfelejtem kivenni a hűtőből 😂😂

      Törlés