2017. március 24., péntek

Pastel tulips

Sziasztok lányok!

Már régóta használni akartam ezt a tulipános mintát a Moyou Pro 08-as lemezéről, így amikor megláttam egy manikűrt vele, azonnal eszembe jutott, hogy használni kéne. 
 Az alap az Essence Colour&Care 01 take a break törtfehér árnyalata. Amíg száradt, a nyomdapárnáimra nyomdáztam a tulipános mintát, kitöltöttem lakkokkal, majd egy átlátszó réteg és száradás után ráraktam a körmömre. Egy ecsettel és lemosóval körbetakarítottam, és még egy réteg fedőlakk került a tetejére. 



Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!! Hú nekem ennyi tulipánra akkor lenne időm, ha lenne 10 nyomdapárnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak kettő van, de közben sorozatot néztem, úgyhogy csak repült az idő. Köszönöm 😉

      Törlés
  2. nagyon jó kis tavaszi mani lett :)

    VálaszTörlés