2017. április 17., hétfő

My Easter mani

Sziasztok lányok!

Remélem kellemesen telt ez a pár nap, és pihentetek egy kicsit, a nagy evések között :D Arra gondoltam, hogy ma magmutatom, hogy milyen volt az ideji manikűröm Húsvétkor. Tavaly is elég színes volt a minta, de most inkább pasztellesre vettem a témát. 
 A hüvelyk- és gyűrűsujjamra még az előző Essence kollekciós that's what I mint, a mutatóra az Essence a whisper of spring, míg a középső- és kisujjamra a szintén Essence, egyébként új szortimentes, ballerina pink került. Ezután egy kicsi fejű pontozóval és fehér lakkal a lila és rózsaszín körmeimet bepöttyöztem. A menta körmeimre pedig fehér akrillal nyuszi sziluett került. Amikor megszáradt az akril, a rózsaszín lakkal nyuszifarkat festettem. Végül az egészre fedőlakk került, ami szerencsére se a pöttöket, se a háttért nem oldotta fel. 
 Szerintem nagyon aranyosak ezek a nyuszisziluettes manikűrök, és elég egyszerű elkészíteni őket.



Ti készítettetek húsvéti manikűrt?
Üdv: Melcsi

3 megjegyzés: