2017. május 8., hétfő

Nude lakk körkép

Sziasztok lányok!

Már hónapok óta halogatom ezt a bejegyzést, de mostmár tényleg itt volt az ideje elkészíteni. Rengeteg nude lakkom van, és elég hasonló árnyalatokat sikerült összegyűjtenem, így szeretném megmutatni, hogy mennyire kis különbség van néhány lakk között. Öt lakkot választottam ki a készletemből, amik még mindig megvehetőek, illetve a Rimmel lakk már csak kiárúsításban lelhető fel. 
  A fenti kép alapján kezdem, a Golden Rose 79-el,  ami a kisujjam körmén látható. Ez a legvilágosabb az öt közül, viszont szerintem még mindig jól mutat az én barnább bőröm mellett is. Három réteg kell belőle, erről még nem volt lakkteszt. Nagyon fényes lesz, az ecset szokásos módon szuper.

 A gyűrűsujjamon a Rimmel Salon Pro 237-es soul session névre hallgató lakkja látható. Ez is három réteges, eléggé híg állagú, viszont talán ez passzol a legjobban a bőrtónusomhoz. Szintén nagyon fényes és szuper ecsetű.


 A középsőujjamra a Rival de Loop #35 gentle affair nevű matt lakk került. Két réteg elég belőle, viszont figyelni kell, hogy egyenletes legyen a felülete. Én annyira nem rajongok érte mattan, ezért húztam rá egy réteg fedőlakkot. Szintén nagyon jól néz ki a barnás bőrőm mellett.


 A mutatóujjamon az öt közül a legrégebbi kedvencem van, ami a Moyra Gel Look 928-as Giselle lakkja. Erről már készült teszt, ennek már van egy kis lilás tónusa is.
 Végül a hüvelykujjamra a Primark PS heather nevű lakk került, ami a leglilásabb árnyalat ezek közül. Erről is van teszt, külföldön kapható (ahol Primark van), én 1,5 Euróért vettem, ami pont annyi, mint itthon az Essence lakkok. 

Az eredeti terv az volt, hogy a végére választok egy kedvencet, de rájöttem, hogy mindegyiket nagyon szeretem, fedés erősségtől függetlenül. A legolcsóbb ezek közül a Rival de Loop, a legdrágább a Rimmel lakk, de minőségben nagyjából azonosak.

Nektek melyik a kedvenc nude lakkotok?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. Nagyon hasonlóak, én is keresem mindig az igazit. Moyra 104-es a kedvencem, ami barnás nude szín, többször újravettem, de mostanában olyan szép fehéres lila-rózsaszín-sárga-barack színeket kapni, hogy ebbe az irányba fordultam, egyre több nagyon halvány lakkom van.

    VálaszTörlés