2017. november 3., péntek

Lakkteszt - Sinsay 18x amber

Sziasztok lányok!

Még nyáron a szezonközi kiárúsítások alkalmával szereztem ezt a lakkot a Sinsayben, 250 Forint körüli összegért. Nagyon megörültem, mivel nem nagyon van igazán szép arany lakkom, illetve ez holografikus is.
 Az üveg is nagyon aranyos a kis szivecskékkel, 7 ml-t tartalmaz (pl az Essence lakkok 8ml-sek). Az ecset lapított, de annak ellenére, hogy egyenesre vágott, nagyon könnyű kialakítani az ívet a körömágynál. Már egy rétegben is elég jól fed, de két rétegben tökéletes. Viszonylag gyorsan szárad, az állaga sem túl sűrű. Nagyon enyhe szórt holo van benne, ami napfényben sem szemkiverős.
Szerintem nagyon szép lakk, ennyi pénzért meg pláne, érdemes máskor is benézni a Sinsaybe, hátha van még másmilyen különlegesebb árnyalat is.






Próbáltatok már ruhaboltokban kapható lakkokat?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. tényleg nagyon szép, igazi karácsonyi lakk. most én is elkezdtem vágyni egy arany holora :'D a pepcoban vettem a lakkjaikból amikor akciósak voltak kemény 130 ft-ért, annyi a bajom velük hogy irtó büdösek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye-ugye :D Mindig lecsekkolom a pepco-s lakkokat, de még nem csáboltam el rájuk, kár, hogy ilyen büdösek :(

      Törlés