2017. november 29., szerda

Snowflake nails

Sziasztok lányok!

Az Essence nemrégiben egy körmös kezdeményezést indított, miszerint minden Instagrammon megosztott hópelyhes manikűr után, ami alá beírják, hogy #mynails4charity, 5€-t adnak az Offroadkids alapítványnak. Szerintem ez nagyon rendes dolog tőlük, hiszen az itthoni kezdeményezéseknél általában 10 Ft-okat adnak a szervezetekenek, ami persze még mindig jobb mint a semmi. 
 Igazából az nincs benne a kiírásban, hogy feltétlenül Essence lakkokat kell-e használni, de mivel az alapszín ígyis-úgyis a márkától lett volna, inkább biztosra mentem. Tehát alapszínnek az Essence The gel I<3 my blue jeans sötétkék lakkját használtam. Ez egy mattra száradó lakk, de én mindig használok fedőlakkot (mondjuk elgondolkoztam, hogy lekenjem-e a végén matt fedőlakkal, de végül nem tettem), úgyhogy ez annyira nem számított. Erre festettem fel egy vékony ecsettel és fehér akrilfestékkel a hópelyheket. A hüvely- és a gyűrűsujjamon a teljes körmömre, a többin csak a felére. Lehet jobb lett volna, ha mindegyiken a teljes körmömre festem fel, de úgyis tervezek még hópelyhes manit, pláne, hogy Ebayországból tart felém egy vékony ecset, ami elvileg végre jó lesz a vékonyabb vonalaknál is, meg a H&M Matte metallic gyönyörű kék lakkját is szeretném mégegyszer bevetni hópelyhes manihoz. Tehát a végén a szokásos BTGN került a körmeimre.
 Szerintem elég egyszerű, de karácsonyt üvöltő manikűrt sikerült összehozni, ami gyakorlásnak mindenképpen jó volt. :)



Már ti is teljes karácsonyi hangulatban vagytok?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése