2018. január 10., szerda

Mit kaptam karácsonyra? 2017

Sziasztok lányok!

Annyira sok mindent kaptam decemberben, hogy kénytelen voltam külön szedni a karácsonyra kapott dolgokat a decemberi szerzeményektől, amiről a bejegyzést hétfőn olvashattátok, így ma a karácsonyi ajándékok következnek.


A bátyám barátnőjétől kaptam meg az Essence Party in a bottle irizáló pelyheit tartalmazó kis üvegcsét. A szilveszteri manikűrömben ezt használtam, ott megnézhetitek bevetésben is.
Ebayről is rendeltünk pár dolgot. Az első egy vékony ecset, ami sajnos darabokra törve érkezett, de írtam az eladónak, hátha tud újat küldeni. A második egy 5 darabos ecsetszett, amivel a körmömet szoktam körbetakarítani. Illetve még egy 50 darabos swatchstick csomagot is rendeltünk, de azt nem fotóztam le.
Anyumtól kaptam egy Rival de Loop-os szemöldökceruzát, mivel az Essence-s már fogyóban van (bár van belőle egy utánpótlásom, de ezt anyum nem tudta). Kézen próbálva nagyon hasonlít az Essence-re, remélem ez is be fog válni.
Az osztálykarácsonyon a sráctól aki húzott ezt a tűzpiros Douglas Read my red körömlakkot kaptam. Eddig nem volt még ilyen igazi piros lakkom, és bár szerintem az én bőrtónusomhoz nem illik ez a szín, mindig is kiváncsi voltam, hogy milyen lehet. Lábkörmön viszont nagyon tetszik, illetve elég tartós is.


Szintén egy barátnőmtől kaptam ezt a Bernängen Midsommar Glow tusfürdőt, ami egyébként elég drága, az 1800 Ft-os árával, viszont az illata fantasztikus, valamilyen füstölőre emlékeztet, de nem füstös illatú.
Az Yves Rocher tusijait még mindig nagyon szeretem, ez a körtés-kakaós verzió, isteni illatú.


Nagynénémtől kaptam 4 db Yankee Candle Tart-ot, Christmas memories, Christmas magic, Spiced orange és The perfect tree illatokban.


Apum barátnőjétől egy süticsomagoló szettet és egy vaníliás-almás gyertyát is kaptam.


Az örök kedvenc Milford Winter delight teámra találtunk egy alternatívát, a Teekanne Winter Time személyében.
A Lipton Morocco Mint teája itthon nem kapható, apum szokta szállítani Belgiumból, nagyon-nagyon finom a menta-fahéj keveréke, ha külföldön találtok ilyet, mindenképpen próbáljátok ki.


Szintúgy Belgiumból kaptam a Meli mézes sütijét, illetve a Cha-Cha nevezetű karamellás szeleteket.
A Oreós Milka pedig anyumtól van.


Szintén anyumtól van ez a levendulás sárgabaracklekvár, ami nagyon finomnak tűnik.
A bátyám barátnőjétől még egy forrócsoki mixet is kaptam, amit ő kevert össze.


A bátyámtól kaptam egy sütidíszító cukorkaszettet, illetve anyumtól a kedvenc Kapuciner kávémat.


Még több édesség Belgiumból, Penny csokis szelet, Truffeles csoki, illetve Cuberdon, ami egy spec belga cukorka.


Szintén nagyon belga a Speculoos, keksz és krém formában is kaptam.


A magamtól magamnak ajándék pedig egy Huawei P9 Lite 2017-es telefon volt, mivel az előző elromlott még nyáron, azóta kölcsönkapott telefont használtam. Nagyon szeretem, elég nagy, de hozzá lehet szokni. Gyönyörű képeket lehet vele készíteni, ezeket is vele készítettem.
A nagynénémtől kértem a Me Before You (mielőtt megismertelek) című könyvet is, angolul, mivel a filmet már kétszer is láttam, és nagyon tetszett, így a könyvre is kíváncsi voltam, hiszen általában a könyv a jobb.
A barátnőm PlayIT-en kapott egy mojo fejhallgatót a jegy mellé, viszont neki már an fejhallgatója, ezért nekem adta. Csodajó hangja van, nagyon minőségi darab, és csak az egyik feléből lóg madzag, így a másikba bele lehet dugni egy másik fej-/fülhallgatót is, vagy akár egy elosztót is, akkor már hárman is lehet egyszerre ugyanazt hallgatni.


Végül apumtól kaptam két DVD-t, a Leo-féle Rómeó és Júliát, illetve az Elvis Love me Tender-t, franciául és angolul van mindkettő, az biztos, asszem a Rómeó és Júliának még görög felirata is van (yaaaay! :D ).
Nagyon hálás vagyok ezért a rengeteg ajándékért, illetve, hogy sikerült találkozni a család nagy részével is.

Ti mit kaptatok karácsonyra?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése