2018. január 8., hétfő

Novemberi-decemberi szerzemények

 Sziasztok lányok!

Olyan sok mindent kaptam-vettem decemberben, hogy a karácsonyi ajándékokat inkább egy külön bejegyzésben mutatom meg, mert már így is nagyon hosszú lesz ez a bejegyzés. 


A barátnőm 8 hónap után hazajött Új-Zélandról, és természetesen megbíztam vele, hogy hozzon onnan valamilyen lakkot. Teljesen eltalálta, mivel ilyen kék lakkra vágytam már régóta, illetve ő mutatta a Doctor Who sorozatot is, amiben a Tardis nevű telefonfülkének pontosan ilyen színe van, úgyhogy egy ilyen manikűr várható a következőkben. A lakk az OXX-tól van, Bold blue árnyalatban.
 Az adventi kalendáriumomba vettem két Essence lakkot is: 56 me and you? illetve 82 my hula hoop árnyalatban.


Három tusfürdőt is szereztem, az első ez a flamingós Floren tudfürdő, aminek az illata nagyon emlékeztet valamire kiskoromból.
Szintén az adventi kalendáriumba vettem ezt a Balea Born to be lazy tusfürdőt, aminek a csomagolása is tündéri, illetve nekem az illata is nagyon tetszik, ráadásul sosem próbáltam még Balea tusfürdőt, így legalább ez is meglesz.
Az Yves Rocher citromos-bazsalikomos tusfürdőjét legszívesebben megenném, mivel egyszer kóstoltam azonos keverékkel töltött bonbont, ami azóta is emlékezetes, nagyon finom volt. Nagyon szeretjük ezt a márkát, már alig várom, hogy kipróbálhassam, de szerintem inkább tavaszra-nyárra hagyom meg ez az illatot.


Kétszer is jártam a illatgyertya.hu boltjában, ajándékot is vettem, de azért magamat is megleptem néhány Tarttal. A Honey clementine, az All is bright és a Red apple wreath akciós volt, a Mandarin cranberry-nek pedig annyira jó illata van, hogy nem hagyhattam ott.


Soha nem próbáltam még fátyolmaszkokat, így a Baleás verzióból vettem egy mangós és egy görögdinnyés darabot, illetve az éjjeli avokádós maszkot is beszereztem.


Csokik tekintetében sem szenvedek hiányt, apum hozott Belgiumból egy tábla Côte d'or csokit, illetve a sulinkban kaptam a kedvenc Milkámból is egy táblával, a másikat én vettem.


Néha vannak problémáim az elalvással, így anyumtól kaptam egy doboz nyugtató teát a Müllerből, illetve néha meg pont az ébrenmaradás a problémás (:D), ezért a kedvenc Mizo Kapuciner kávémból is kaptam.
A barátnőm a lakkon kívül egy-egy nyakláncot is vett nekünk, amin greenstone medál van, aminek ha jól tudom az egyik fajtája a jáde. Azóta folyamatosan hordom, nagyon tetszik. :)


Még több édesség... szintén Belgiumból ez a Meli mézes gofri, ami már csak azért is jó, mert Melindának hívnak, de egyébként nagyon finom is. A Milka Choco Wafer-je is nagy kedvencem, ezt még mikulásra kaptam.
Bécsben jártunkkor a buszos népszámlálásnál Mirabell Mozarttafel-t kaptunk, ami gyakorlatilag egy táblás verziója a Mozart-golyóknak.

Ti mit szereztetek decemberben?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése